Kalas dag 2

publicerat i Familjen;
Igår va det dags för wilmas kalas och tror det sammanlagt va nästan 27 personer här. Wilma va först helt till sig men sen vart det nog för mycket då hon inte ens orkade öppna alla presenter ;) 
Men det vart lyckat och jag somnade riktigt fort igår :) 

Idag va en mindre rolig dag att vakna upp till då det va 5+ å blåsigt nånting, men Wilma va på lika bra humör som alltid. Vi gjorde oss klara för att fara till förskolan och sen for jag till sjukgymnasten där hon tejpade mina fötter för att se om det gör mindre ont. Jag har i mina dar stukat foten så många gånger att jag har ingen stabilitet i foten så jag får lätt ont nu vid belastning. 
Sen for jag hem och kände lugnet ett tag innan Pia och Nicke kom förbi med släp och vi for och hämtade en byrå jag hittade på blocket för 300kr, så nu har jag alla filmerna i den och i byrån dom va i tidigare är nu spel m.m

När Wilma kom hem upptäckte hon ju alla sina presenter hon inte orkade öppna igår så även idag fick hon öppna vilket passar bra med tanke på att hon även har namnsdag imorgon :) 




Kommentera inlägget här :