Sommaren så här långt

publicerat i Familjen;
Nu va det länge sedan jag va inne här och skreven känner jag inte riktigt finner lusten när man har annat att göra. Men har iaf hunnit vara i Göteborg och så klart besökte man Liseberg sen vader även Ullared igen den a sommaren och 4e året irad man är där. Fick med sig massor av grejer och känner verkligen att inget som jag köpte va onödigt ;) 

Har även vart i stugan på släktträff och bland alla tusen mygg, gör mig totalt vansinne och även i denna värme kan man ju knappt röra sig utan att svettas bort... Jag är inne på min tredje semester vecka av sju och på söndag far Wilma till Fredrik och ska va där i 2 veckor och det är första gången jag kommer va utan henne så länge, vet inte hur detta kommer gå men får hålla sig sysselsatt ;) 

Nu lite bilder! 


Kommentera inlägget här :