Senaste tiden

publicerat i Familjen;
Ja jag skriver inte lian ofta nu under sommaren då jag känner jag inte hinner med. Menedens ha nu vart hos sin pappa i 1 vecka och 1 dag å så länge har jag aldrig vart ifrån henne och är otroligt jobbigt. 
Men jag håller igång med annat så tiden går. 
Har haft lite otur den senaste veckan då man först fick punka på en släpvagn sen idag så körde jag på en ren som hoppade upp på vägen från skogen och över ett väg räcke och landade framför min bil. Hann aldrig ens reagera. 
Bilen har blivit bogserad och imorgon får man hyrbil igen. Får se om bilen går att laga eller om dom löser in den men jag känner att jag är less på att väldigt mycket händer mig... Kan det inte bara sluta? 
Men det väntar lite roligt snart iaf så ska försöka sova och glömma denna hemska dag.. 
Kram på er!


Kommentera inlägget här :