Äntligen normal

publicerat i Familjen;
Denna helgen va bland det värsta jag vart med om! När jag på lördag skulle ta min medicin så insåg jag att det va slut! Provade ringa akuten men inget dom kunde hjälpa mig med. När man "slutar" tvärt med den medicinen så blir biverkningarna som ett helvete... Så idag fick jag äntligen tag i hälsocentralen som fixade ett akut recept till mig och nu så här på kvällen mår man bra igen. 

Wilma va hos sin mormor och Mats i lördags och där fick hon rött nagellack och är så stolt över dom ;) 
Ikväll har vi även Conny och Lucas på besök så Wilma va så glad dom fick leka igen. 
Wilma är inne i ett bra stimm just nu. Idag åt hon riktigt bra för första gången på länge. Åt middag, en flaska välling och en macka ;)  vi sitter i soffan och säger "mamma jag sova nu" vi lägger oss hon stryker mig på kinden och sen säger hon"mamma gå jag sova nu" och inte ett pip sen dess :) 



Kommentera inlägget här :