En till dag

publicerat i Familjen;
Denna dag blev inte riktigt som jag tänkt mig men. Wilma hade vart bra i ögat igår på eftermiddagen och inget idag på morgonen så körde henne till förskolan. Hann bara jobba i ca 45 minuter sen ringer dom från förskolan och det hade kommit tillbaka så va bara att fara hämta henne. Så idag blev vi hemma och wilmas pappa Fredrik kom på besök och med sig hade han släpvagnen som jag köpt av honom och sen även skotern. Wilma vart överlycklig att se sin pappa och det förstår jag när dom träffas så sällan och speciellt denna gång när det bara va från lördag eftermiddag till tisdag morgon. Vi bjöd på kaffe och kaka sen va det dags för han att dra vidare. Sen har vi även haft besök av Pia och dom drog med sig släpet till Holmsund och sen imorgon vidare till Åmsele där jag ska förvara skotern :) Wilma somnade fort idag och nu tar man lite egen tid. 





Kommentera inlägget här :