En ny start

publicerat i Familjen;
Jag känner mig nu laddad för att verkligen ändra på så mycket nu när jag äntligen fått ett avslut på mitt "förra" liv. Känner jag är sugen på att ändra på mitt sätt att leva och känner att detta gång kommer det gå, det måste gå för man får inte hur många chanser som helst och även min ork att kämpa mot alla motgångar jag haft tär på en. 
Så nu ska jag ändra på mina ätvanor, varje dag göra något ansträngande som bara en kort promenad runt huset typ hehe känner verkligen peppen som jag inte gjort på långe. Minns innan jag vart gravid med Wilma så gick jag direkt ner till garaget där crosstrainern stod och tränade direkt på morgonen innan frukost och allt. Nu är ju det svårare å hålla näran har Wilma och samt jobb men får ta det innan man lägger sig eller nåt :) 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Stina:

Klart att du fixar det,Lina!

Svar: Jo jag hoppas det :)
Lina

Kommentera inlägget här :