Träning

publicerat i Familjen;
Har sen nyår iaf bestämt att jag ska t tag i kost och träning och så här långt går det riktigt bra känner jag. Började försiktigt få jag va sjuk så första passet va på bara 15 minuters promenad och har utökat allt eftersom och idag vart det 30 minuters pass i rask takt och efter det vart det 10 minuters cykling sen la benen av haha men känner mig iaf riktigt nöjd och man känner nu man gjort något iaf. Ska i veckan försöka gå iaf varje dag på gymmet. I kombination med träningen så kör jag Viktväktarna som har funkat för mig tidigare, har så här långt tappat 2.5 kilo sen i torsdags så känner att detta kommer gå vägen. Sen är jag glad att man inte tränar själv utan har bästa Pia med mig som puschar än om man känner sig lite hängig och jag självklart henne med. Veckan jag inte har Wilma så går det betydligt lättare att träna, annars ska det tajmas in att Pia inte jobbar dagtid men nu har jag bestämt mig att försöka köra pass själv med om hon inte kan. För när man väl är där så är det riktigt skönt :) 
Ikväll ska jag tydligen på hockey med och sen ska vi på bio :) 

Kommentera inlägget här :