En sån helg!

publicerat i Familjen;
På lördagen va det dags för Hannas 30 årsfest ute i kussjön. Jag och Pia kom ut dit vid 17 tiden och det bjöds på go mat och trevligt sällskap. Vid 21 tiden bestämde sig några för att gå ner och bada badtunna och basta och vid 23 när dom inte kommit tillbaka ringde jennelie ner och hörde vara dom va, då fick vi veta att bastun börjat brinna och dom fick ringa 112, det kom två brandbilar och dom fick tillslut kontroll på allt. Strax efter kl 24 for vi hemåt och på vägen började Pia hosta massor och jag fick en jädra huvudvärk. Vi ringde 1177 och berättat vad som hänt och dom rekommenderade vi for in på akuten. Där fick vi syrgas och Pia fick kortison mot ansträngande andning. Vi fick båda fara där ifrån efter nån timme. 
Den festen lär man ju aldrig glömma hehe

Idag har vi haft julgransplundring här hemma och då fick Lucas och Wilma äntligen krascha deras pepparkakshus som dom tjatat om sen vi gjorde dom. Tror dom vart riktigt förtjusta i det och skulle gärna göra om det varje dag. Sen dansade vi alla ut julen. När jag lagt Wilma började jag plocka bort julen här hemma och nu är det bara wilmas rum kvar och det får jag ta imorgon. 

Hoppas alla haft en bra helg! 










Kommentera inlägget här :