Veckan ensam

publicerat i Familjen;
Som jag sagt tidigare så verkligen hatar jag veckan utan Wilma. Men i måndags for jag och hälsade på Conny och Lucas, på tisdag for jag hem och jag och Pia va på bio och såg need for speed och den va grym! Vill lätt se den igen. Onsdag så kom Benny och Johan förbi och vi satt och snackade om allt möjligt. Torsdag va jag till Sara i gräsmyr på me&I träff och när jag kom hem kom Benny förbi och åter igen pratade man om allt möjligt. 
Nu är det fredag och jag är helt slut, ont i öronen och längtar efter Wilma. Men helgen brukar ju gå fort iaf. 
Ja just det igår va vi även på utvecklingssamtal på wilmas förskola och man blir ju så rörd och stolt om allt gott dom säger om henne. Och hon har även fått en plats på förskolan älgen som bara ligger en 5 minuters promenad ifrån lägenheten. Va där idag och tittade och wow jag älskade lokalerna och hur dom jobbar osv. Tror det kommer bli en flytt för henne till älgen. Men detta blir sista gången på väldigt länge, tur man trivs på marieberg :) 

Kommentera inlägget här :