Helgen

publicerat i Familjen;
Vilken underbar helg man haft med beslut underbart väder och sen fick jag ju Wilma redan från lördag ;) 
På fredag for jag ut med en kompis och vi hade det trevligt. Sen lördag blev det 3 års kalas för Elisia och Melissa som fyllt år. Va första gången man fick se hur det va att ha kalas på Leos. Wilma lekte på och hade kul som vanligt. När vi kom hem va hon och Lucas ute och cyklade och lekte på fram tills middag. Vi grillade så klart i det strålande vädret. 
Söndag va vi igen ute mest hela dagen, ett kärt återseende av tomtebos äventyrslekpark och vi fikade ute. Komm hem och började nästan direkt förbereda middagen och denna gång vart det att grilla hamburgare :) sen oljade jag och Conny in altanen så man får hoppas den sen idag torkar så jag kan ställa till där bak någorlunda iaf. Sen bad och säng för barnen och jag borde ha lagt mig samtidigt som Wilma för är riktigt trött idag fast man fick sova till 7:30.... 





Kommentera inlägget här :