En sån otur

publicerat i Familjen;
Ja jag ha vart dålig på att skriva och det ber jag om ursäkt för. Men just nu ligger jag väldigt sjuk. Började igår när jag vaknade av att jag hade väldigt ont i magen och trodde jag fått magsjuka för det går det på wilmas förskola. När jag kom hem och lämnade henne så la jag mig igen och vaknade kl 10 av att hela kroppen gör ont. Jag försöker få i mig nåt att äta men tog sin tid. Sen somnar jg om och vaknade 14;30 då klockan ringde för att hämta Wilma. For till min mormor där jg direkt la mig igen så Wilma fick leka med mormor och morfar. Jag ringde 1177 och dom ville jag skulle fara upp på ålidhem. Min mormor följde mig hem och va där medans Wilma sov. 
Där togs det prover och annat och det är antingen sorkfeber eller influensan. Min feber har legat på 39.5 och jag är helt utslagen. Gör ont bara jag rör mig och kan knappt gå. Min mormor och morfar kom i morse och körde Wilma till förskolan och min mamma och Mats hämtade henne på förskolan där hon får sova tills imorgon. Jag hoppas jag är bättre imorgon så hon kan komma hem. För som det är nu kan jag knappt ta hand om mig själv... 
Inte alls kul att ha barn och va själv. Men tur man har snäll mamma och mormor å morfar som kan ställa upp när det behövs. 





Bjuder på några bilder på mitt allt! 
Hon jag lever för!

Kommentera inlägget här :