Tidig morgon

publicerat i Familjen;
Ja det vart en extrem tidig morgon, jag kan inte alls ligga i sängen fast jag inte har Wilma, känns väldigt tomt utan henne. Sen är det inte alls så kul att vakna till på morgonen och känna att det känns som man har en kniv i bröstryggen och man kan knappt andas för det gör så ont i ryggen :( måste införskaffa mig en ny säng väldigt snart annars blir det att ligga på soffan i fortsättningen för den är bra mkt skönare eller så blir det att blåsa upp luftmadrassen för även den lika så skönare än min så kallade säng. Va ju som synd jag inte fick ta sängen som jag och Fredrik hade för då hade det inte vart några problem, men men nu är läget som det är och bara å gilla det. 
Är redan fredag och vars har denna vecka tagit vägen? Men bra den går fort så jag får hem min wilmis, känner mig verkligen inte hel utan henne :( jag försöker fylla varje minut som går med något att göra så jag slipper tänka så mkt på att hon inte är med mig :(
Idag kommer iaf Conny till mig och hans dotter Nova-Lee och blir en lugn fredag hemma
Trevlig helg på er! 

Kommentera inlägget här :