Svensson

publicerat i Familjen;
Ja nu lever man det där "Svensson" livet igen... Alla barnen är här och det är full rulle Wilma har sovit sen 20:15 men Lucas och Nova-Lee försöker somna nu. Jag är redan klar för sängen och mitt huvud spränger :-( 

Fick idag veta av hon på Apoteket att mina tabletter som jag tagit dom senaste 2 åren inte är kompatibla med varnadra.Cymbalta som jag tar slår ut den smärtstillande ämnet i mitt citodon. Man tycker ju att läkaren som skrivit ut denna kombo borde kolla upp sånt först. Sen får jag inte längre ta citodon enligt min nya läkare då den är beroende framkallande och en "drog" tydligen så jag fick inte några nya. Vi skulle höras till veckan och se vad man kan göra. Men fick ett muskelavslappnande som heter paraflex så får se om det har någon verkan. Men känner ingen skillnad nu alls för har mer ont än vanligt... :-( 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Vilken klantskalle! Låter som det var samma "läkare" jag gått till. Tror egentligen att deras verkliga titel är vm = vaktmästare istf dr. Vilka jävla spån. Och grattis, kom dom på nu att citodon är en "drog". Jaja vad säger man. Kom och hälsa på snart. Kram

Svar: Hahaha ja man kan ju undra ibland om läkare verkligen ska va läkare... Sjukt tragiskt faktiskt!
Ja men vad gör du på onsdag? Tänkte man kunde komma ut då och hälsa på?
Lina

Kommentera inlägget här :