Skumbad

publicerat i Familjen;
Njuter av lugnet i badet efter en lång dag igår då vi hjälpte connys syster Camilla att flytta till umeå. Började kl 12 och va klar sent inatt. Går som bort mycket tid när man måste köra i mellan. 
Sen har jag börjat tömma mitt vardagsrum på massa små saker då dom imorgon ska slipa mitt golv. När det är klart behöver jag aldrig mer flytta runt mina möbler överallt! Skulle det va nåt mer dom ska göra är det i tvättstugan så det påverkar inte mig så mycket vilket är tur. Jag vill som bara bo nu och börja stressa av. 
För igår fick jag något konstigt ryck i mitt ena öga, pulserade och ryckte å hade sig. Jag googlade och många säger det beror på stress och bristen på sömn. Om man tänker på hur mitt liv sett ut sen i maj så är det kanske inte så konstigt jag är stressad och fått för lite sömn. Men nu ska väll saker äntligen vända och jag kan verkligen börja njuta av mitt liv på marieberg. Jag har ju världens finaste pojkvän och vi trivs verkligen bra i varandras sällskap. 
Nä fortsätta njuta av mitt bad, tända ljus och musiken 

Ha en bra dag alla!


Kommentera inlägget här :