Nya golv och draperi

publicerat i Allmänt;
Idag vart det äntligen klart i sovrummen, ska bara spikas lister men nu slipper jag lyfta bort en massa möbler ;) dom överraskade även med att måla om inne på toaletten så nu är den fin och fräsch med :) sen i hallen utanför sovrummen så har jag hänt upp ett draperi men väntar på dom gardiner som jag beställt som ska hänga där istället så dom där vita få va där tillfället. Tycker att garderober är så fult så nu syns dom inte. Ska göra en liknande lösning inne i sovrummet sen med ;) är väldig nöjd med min och Wilmas lägenhet just nu och jag trivs. Och min underbara Conny har hjälpt mig massor med att bära, skruva ihop möbler osv osv och om vi hinner ska vi försöka hinna göra klart Wilmas "kök" i helgen. Men på lördag så ska jag ut på krogen med Camilla ( connys syster) och Pia :) Camilla flyttar till umeå i oktober så tänkte jag skulle passa på att ta med henne ut i umeå :) 

Kommentera inlägget här :