Min lilla tjej!

publicerat i Familjen;
Inatt så vaknade jag av att lampan tändes, trodde då kl va runt kl 7 men såg att Conny låg kvar så antingen hade han försovit sig eller så ja... Ja det va Wilma som vaknat väldigt tidigt, 3:15 för att va ärlig. Jag brydde mig inte men när då connys klocka ringde där vid 4:30 så vart det ju som full rulle fram tills dom for strax efter kl 5.  Då gick vi in på Wilmas rum och såg pingu men Wilma ville inte ligga i sängen utan sitta i fåtöljen med sin Musse och Mimmi hon fått av sin morbror Markus. Jag somnade iaf i Wilmas säng och vaknade kl 7 av mitt larm. Då sov Wilma gott där i fåtöljen. Tog emot att väcka henne men hon va ju tvungen upp då jag hade möte på AF idag. Annars hade jag nog hållit henne hemma idag för lite mys :) 

Efter mötet for jag iaf på medley och tränade med Pia. Blev 30 minuters rask promenad på band och sen lite, rygg, mage, innan utsida låt och bröstrygg idag. Känner mig nöjd av dagens träning och imorgon kör vi igen. 

När jag kom hem blev det lunch och sen va det bara att plocka undan alla grejer som blivit
Lämnade framme efter helgen och sen dammsugat. Skulle verkligen behöva en större halvmatta som täcker från dörren, till sittbänken och fram till garderoberna. Blir till å mäta hur mycket det blir å Se vad det skulle kosta. Barn har ju som en förmåga att dra in en hel del sand och sen nu på hösten blir det massor med löv med. Blir snart att hämta wilmis men först en lugn stund i soffan :)





En trött wilmis

Kommentera inlägget här :