En sån dag

publicerat i Familjen;
Är helt slut alltså! Inte lätt med tre barn samtidigt. Vi va ju så nöjda igår att all barnen sov innan kl 20 igår och vi passade på att få tid tillsammans. När vi la oss så tog det inte många minuter innan Nova-Lee började grina och ville absolut inte somna om. Kl 3 vart det tyst och vi kunde äntligen somna. Kl 6:45 kommer Wilma och tycker det är morgon. I ett tappert försök att få liv i Conny så va redan alla tre barnen vakna. Välling och blöjbyte av två och underhålla en 5 åring så vaknade Conny. Inte mig emot då barnen är extra mysiga på morgonen och jag är ju morgon pigg ändå så ;) man tänkte först att hur ska det gå att få 2 små tjejer nöjda då man bara har två händer men med Nova-Lee under armen medans man gjorde välling och Wilma är ju inte panik hungrig på morgonen heller så gick det bra. Iofs hade jag och Wilma lite egen tid på morgonen så hennes blöja hade jag redan bytt ;) man kom fort in i det sen gick det av stormen bara ;) 
Sen blev det dags att gå igenom 3 säckar med kläder som Conny hade med sig. Allt skulle gås igenom för att se vad som va för litet för både Lucas och Nova-Lee. Sen dammsuga hela lägenheten, slå igång en tvätt maskin, få ut barnen, laga lunch och diska. När dom två mindre sov somnade jag fort på soffan. 
Fick trevligt besök av Sandra, Albin och Lionel på eftermiddagen samt milo va här så fullt med barn överallt :-P 
Dom två små sover, Lucas ska nu fika sen sova och lika så jag haha blir en tidig morgon imorgon :) 

Kommentera inlägget här :