Aj aj!

publicerat i Familjen;
Idag blev det träning igen trots att jag är lite förkyld och hade ont i svanken igår redan. Man har ju många gånger fått höra att man ska träna sig igenom det onda och det kan man verkligen säga jag gjorde. Jag sprang även en liten stund på bandet idag och det va många år sedan man gjorde sist ;) 
Men så här ikväll har jag riktigt ont i svanken och kan knappt böja mig ner, men bara att bita ihop och kämpa vidare. Ikväll har jag även bestämt mig för att förbättra mitt mat intag och sluta med en massa "skit" på veckorna. Blev riktigt sugen tidigare på sallad med tonfisk i :) så blir att inhandla lite grönt :) även ansökt om Coop med mera kort så man kan sätta in pengar på det. Så blir att börja sätta in pengar direkt på kortet där så man vet hur mycket pengar som går osv :) hat alltid handlat på Ica maxi förr men gett upp det då det är betydligt närmare till Coop. 
Nu blir det go'natt!

Kommentera inlägget här :