Träning och sällskap

publicerat i Familjen;
Idag blev en riktig hemma dag med lite plocka undan så mycket det går fast kaos å hantverkare springer runt här hemma. Men vid 15 tiden kom Pia förbi iaf och vi pratade på och sen for vi på Coop och handlade middag som bestod av en sallad denna gång :) jag ska verkligen tänka på vad jag stoppar i mig från och med måndag då jag har aktiverat mitt viktväktar konto igen. 
Efter middagen va det bara att packa träningsväskan för först ett pass zumba och sen skulle vi testa bodybalance men det va inte nåt för mig då det handlar så klart mycket om balans och det är inte längre min starka sida tyvärr :( men man fick sig några skratt. Väl hemma hos mig igen så såg jag och Pia en film och åt smörgåstårta sen pratade vi mest på om olika koster och sånt typ ;) nu ligger man iaf i sängen och ska försöka sova, nu är det inte många dagar kvar innan mitt hjärta kommer hem igen och jag kan njuta av henne i två veckor :) 



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lena:

kom å knacka på om du vill ut å gå.. så kan vi följa med..

Kommentera inlägget här :