Tankarna överallt...

publicerat i Familjen;
Vaknade upp i arvån, va bara att göra sig klar och fara mot Långviken där jag skulle styla huset inför fotograferingen idag, Fredrik hade faktiskt imponerat med att plocka bort allt på gården och gjort det hyfsat fint inne med så va bara för mig att plocka bort det som jag tyckte skulle tas bort och även sånt som mäklaren påpekat när hon va där tidigare och kollade. In sista sekunden då jag hör hur fotografen kör in på gården höll jag på. Sen på 30 minuter va  2 timmars styling över bara så där...
Tankarna bara snurrade när man va där och höll på och kändes verkligen konstigt på alla sätt att va tillbaka så där och fixa till och en massa minnen kom tillbaka och wilmas första år har hon ju spenderat där. Nu känns som allt bara mer och mer verkligen att huset verkligen ska bort och att man verkligen inte kommer att bo där mer...

Kommer hem och märker att hantverkarna inte gjort nåt sen jag for i måndags, ringer direkt den ansvariga för renoveringen och på 45 minuter va hantverkaren här och fort gick det, sen va det bara att ringa målaren så han äntligen kunde börja med sitt så nu har det hänt lite där iaf :) 
Bestämde mig för att stanna hemma istället för att fara tillbaka till Conny, kände jag behövde va ensam för mig själv och bara va... Har tagit ett bad med bad och salt i och rakat benen och skrubbat mig från topp till tå, sen blev det en promenad med Harry i det fina och mysiga höstvädret. 
När jag tidigare skulle fara och handla så passade jag på att gå in på HM där jag hittade en nyårs klänning åt Wilma och sen en annan finklänning hon kan ha på typ jul eller andra fester, samt 2 par strumpbyxor :)
Nu blir det att mysa vidare i soffan med lite mums och en film eller serie ;)

Trevlig mys kväll på er! 




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så fina

Kommentera inlägget här :