Tandvärk

publicerat i Familjen;
Alltså jag håller på att bli galen!! Under wilmas förlossning så bet jag av en tand och än idag så håller jag på att försöka få den fixad. I oktober förra året så rotfyllt jag den. Kände inget på länge men sen för några månader sedan så började den göra ont igen... Så för några veckor sedan va det dags att göra om rotfyllningen. Dom öppnade upp och började rensa och kände inget tills jag i fredags skulle dit för att göra det klart och nu har jagar ont jag inte ens kan tugga på den sidan! Dom sa om det inte blir bra denna gång så finns det bara en utväg och det att rycka ut tanden. Men vem har råd med en porslinstand eller en brygga? Nä i såfall blir jag tandlös där och man är bara 30!!! Tragiskt! Blir att ringa tandläkaren på måndag för att se vad dom kan göra för att hjälpa mig för detta går inte... 

Kommentera inlägget här :