Slappa?

publicerat i Familjen;
Oj idag har jag verkligen inte gjort något alls, så väldigt olikt mig. Låg i sängen till 10:30 och såg diverse program jag missat på tv på alla play kanalerna. Sen gick jag bara ner och la mig i soffan och slöade vidare. Kan verkligen inte minnas jag hade det så här sist, kanske i mars, april sist innan hela ens liv förändrades. 
Älsklingen är på jobbet och känns verkligen tomt utan han. 

Många frågar hur det går för mig och Conny och det går verkligen kanon bra. Vi trivs och kan verkligen slappna av i varandras sällskap och allt känns verkligen så naturligt. Vi fick väll ett ordentligt försprång då vi känt varandra i 4,5 år innan. Nu njuter vi bara av tiden vi har tillsammans när vi kan ses. Denna vecka då jag inte har Wilma så har jag vart rätt så mycket hos Conny och Lucas mest för att jag inte vill känna mig ensam och saknaden efter Wilma inte ska bli för stor sen även för att dom slipat golvet. Barnen kommer också bra överens och leker bra ihop. Men visst även dom kan bli ovänner. Wilma är ju inte van att ha andra barn omkring sig hemma så väldigt bra träning för henne. 

Just nu sitter jag bara å lyssnar på musik på hög volym och ska snart in till Lycksele :) 

Pöss!!

Kommentera inlägget här :