Så tomt, så tyst...

publicerat i Familjen;
Ligger i sängen och saknar min underbara lilla tjej, är bara så tyst och tomt utan henne och känner mig aldrig hel utan henne. Bara nu när jag skriver detta så känner jag hur tårarna kommer... :( hon fyller alltid mina dagar med lycka och kärlek, en kärlek som inte ens får att beskriva med ord. Kärleken till sina barn är den starkaste som finns. Visst det finns sina bra och dåliga dagar men bara hennes leende gör allt så värt... Önskar jag alltid kunde ha henne hos mig så vi kan leka på hennes rum, busa och mysa i soffan. Men snart är söndag här och hon är åter hos mig, min vardag är åter återställd och jag kan börja andas och leva igen...

Älskar dig så Wilma!!! ❤️




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lena:

Jasså det var fler som var vaken denna tid.. Milo väckte mig kl 2.. sen somnade han om.. men jag kunde inte somna om.. Så jag var vaken till ca 5.. då somnade jag sen kom han kl 7... alltid lika roligt.. satte på kaffet å gick ut med hundarna medans Milo myste med Sofia

Kommentera inlägget här :