Nu så

publicerat i Familjen;
Blev väldigt positiv överraskad idag när jag kliver in i lägenheten och ser att golvet va sååå fint :D och luktade gott där inne med. Ställde i ordning allt och satte mig ner i soffan och bara slappnade av och kunde njuta av att allt stort med renoveringen äntligen är över, nu kan vi bara bo :) har fortfarande lite små saker som jag vill fixa för att få det helt klart men det kommer med tiden :) 
För övrigt så håller jag på att sakna ihjäl mig efter Wilma, gör ont i hela mig när jag tänker på henne och tårarna är inte långt borta. Måste verkligen hitta något att spendera all tid med när jag inte har henne. Några tips? 

Idag kom minajulgardiner och nya sovrumsgardiner, ja jag vet jag är ute i god tid med gardiner inför jul men dom va så billiga, 78kr/2 längder på jotex.se

Kommentera inlägget här :