Min lilla tjej

publicerat i Familjen;
Igår fick jag äntligen hämta hem min Wilmis! Som jag saknat henne alltså. Hon vart jätte glad över att se mig igår och gav mig en jätte kram och grinade lite för hon saknat mig. Själv kunde jag inte hålla tillbaka tårarna nr hon kom springandes. Vi for sen upp på umedalen till connys syster och hämtade nycklarna till lägenheten och när Wilma såg Lucas gick hon självklart fram och sa "hej Luca, hej Luca" och vinkade glatt. Sen lekte dom på hela kvällen och är så underbart att se hur bra dom kommer överens :) Lucas somnade ganska fort i saccosäcken. Han skulle bara se tv sa han sen somnade han. Wilma somnade senare då hon såg pingu i sängen, annars brukar hon somna till det vid 20, men igår stängde jag av tvn och sa go'natt och då somnade hon direkt :) 

Idag sov vi till 7:30 och då väckte Conny oss, tur de då jag brukar lämna Wilma kl 8, vi hann då dit utan problem och Wilma va då en solstråle som vanligt ;) jag for sen hem
Och vilade en stund och sen va det dags för ett pass på cykel på 45 min, det visade sig ju va spinning och man va helt slut efteråt :-P jag och Wilma har nu mysigt. Wilma ligger i saccosäcken och ser pingu och jag sitter i soffan och kollar runt på olika idéer till wilmas rum :) 


Kommentera inlägget här :