Kaos natt

publicerat i Familjen;
Ja jag kunde då inte somna direkt till en början, Conny börjar snarka direkt och denna kväll hade jag bara svårt att somna. Vid 23:30 hör jag Lucas är uppe å går på toaletten, han ställer sig i dörröppningen och fick följa han tillbaka å bädda in han. Känner då hur han är sjö blöt i svett så hoppas han inte åkt på feber. Han somnade om direkt iaf. Sen en drygt timme senare så grinar Wilma till och jag fick springa upp. Vid 02:00 börjar Conny hosta sjukt mycket och Nova-Lee vaknar och även hon är förkyld och börjar hosta å snora massor och så klart grina och skriker så Wilma vaknar. Sen att försöka få plats med 2 barn som vill ligga nära och samtidigt få dom att somna om är inte det lättaste. Få liv i Conny gick ju inte heller och samtidigt ska han ju upp tidigt och även köra på morgonen så fick inte ut han mycket. Men iaf, tillslut så la jag Nova-Lee nere vid mina ben så jag kunde vagga henne och Wilma på armen. Nova-Lee sover nu gott iaf men Wilma däremot tror ju det är morgon och ville ha välling och se tv.... Resultatet just nu då är jag vaken och bara fått ca 1.5 timmes sömn och lite tandvärk, Lucas sover, Conny sover, nova-Lee sover men jag och Wilma vakna. Kommer bli en spännande dag och sen en VÄLDIGT tidig kväll kan jag lova! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lena Lundgren:

:) vilken underbar natt... Sånt är livet när man har småttingar hemma ;)

Kommentera inlägget här :