En sån dag

publicerat i Familjen;
Ja man började ju morgonen med lite mys i sängen med Wilma, gick upp och gjorde välling till både Wilma och Nova-Lee som vi har här tills på onsdag, Nova sov fortfarande så passade på att göra klar Wilma, när hon va klar så vaknade Nova-Lee, värmde välling och samtidigt bytte jag blöja och sen fick hon sin välling. Klädde barnen och tog allt och Harry och gick till bilen. På under 1 timme hade jag gjort klar 2 barn, mig själv och hunnit gå med Harry en sväng. Lämnade Wilma på förskolan, sen va det bara att ringa för att få min tand fixad. Fick tid på tandakuten kl 9 så for dit. Dom gjorde inte så mycket utan gav mig penicillin som jag nu ska äta i 10 dagar och blir det inte bra denna gång så blir det nog att rycka tanden. 

När vi kom hem igen tog jag och Nova det lugnt ett tag, åt lunch sen tog vi en promenad med Pia och hennes hund Ludde, gick ca 6 km och Nova sov under hela tiden, bara in i bilen igen och for sen å handlade. Hann bara hem packade upp maten sen hämta Wilma. Då va det full far här hemma och köpte med mig pizza på vägen hem för är helt slut i kropp å knopp efter helgen å denna dag. Fick besök av Camilla så bjöd henne på middag och när vi äter så dyker min mormor upp, Camilla stannade tills Conny
 och Lucas kom och då vart det ju mer livat men Wilma vart så glad :D alla barnen badade idag sen va det nattning och alla barnen ligger nu och jag å Conny har färg i håret ;)

Ska snart duscha och känna lugnet, lär somna fort ikväll efter denna dag. Imorgon kanske Camilla ska ta Nova-lee så jag får avlastning en stund :)

Go'kväll alla! 



Kommentera inlägget här :