Wilma & Harry

publicerat i Familjen;
Ja dom två leker som väldigt bra ihop just nu, visst Wilma kan va lite hårdhänt ibland och Harry säger till men inte alltid hon lyssnar men sånt lär hon sig. Jag tog iaf beslutet idag att Harry får återvända till Petra men ångrar mig redan så lär säkert ändra på mig. Det handlar mest om att min mamma är allergisk och kände tyvärr av Harry som avgjorde att han får återvända. Men samtidigt så känner jag att jag måste tänka på mig och Wilma med. När jag inte har Wilma och jag är helt själv så är han ett väldigt bra sällskap och lika så på kvällarna när Wilma somnat. Det som också gör det lite svårt att att hinna med några längre promenader på kvällarna när Wilma sover, då blir det bara ut korta svänger runt lägenheten. Å varför kan dom bara inte hitta ett botemedel mot allergi?Wilma Kommer ju säkert tjata när hon blir äldre på att hon vill ha ett djur och jag är ju inte allergisk så då ska jag säga nej till henne? Minns själv när vi växte upp hur mycket vi tjatade på mamma och pappa om att få en katt men gick inte. Mamma Provade en gång när vi hade Musse (en katt) men tillslut så gav mamma upp och tror även hon va rädd Markus va allergisk. Musse fick hitta sig ett nytt hem.  Får ta mig en ordentlig funderare och ett till snack med min mamma




Idag kom wilmas tält som dom nu rear ut på lekmer.se för 179kr, Wilma kunde knappt hålla sig så jag fick he ihop det innan hon skulle in. Där inne kommer det bli en mys hörna med fårskinn och kuddar så hon kan ha sin egen koja där inne. Ska även försöka hitta en lampa som går på batterier att hänga där så det blir lite mys belysning :)



 


Kommentera inlägget här :