Ögoninflammation

publicerat i Familjen;
Så typiskt! Wilma hade sovit hos sin mormor pch Mats natten till idag, hämtade Ebbe sen körde jag hon till förskolan. For och röntgade mig för att se om det är några stenar kvar. Hinner bara hem och börja plocka lite och skulle just till att börja stryka gardiner då telefonen ringer. Det va förskolan som ringde. Va bara att sätta sig i bilen och hämta henne. Samtidigt avboka massa tider jag hade idag. Wilma skulle till tandläkaren för första gången och jag skulle jobba min andra arbetsdag :( ska även till tandläkaren imorgon en även de fick jag avboka... Har julpyntat här hemma och det är ju så mysigt! Vi for även en sväng på rusta där jag handlade lite mer julgrejet. Nu hoppas jag bara på snö snart så man slipper detta mörker! 

Kommentera inlägget här :