Jobbat och fullt hus

publicerat i Familjen;
På förmiddan va jag hos frissan och klippte bort lite utväxt och satte i mina rosa och lila slingor igen så känner mig fräsch ;) 
Sen va det dags för Min första arbetsdag på nya "jobbet" fick en rundtur i lokalerna och sen fick jag sitta på min plats. Alla som jobbade där va jätte trevliga och jag kommer nog passa in bra där. Jag fick börja med att skriva ihop en telefonlista över olika företag i Boden som jag sen ska ringa upp och höra om dom vill köpa frukt (tror jag det va) är fruktkorgar som sen kommer kunna va i typ fikarum om jag förstod det rätt. Timmarna gick otroligt fort :)
Kom hem och har två barn då jag hämtade upp Nova-Lee med. Började med middagen och sen kom Lucas och Conny. Ikväll är vi även barnvakt till connys syster Camillas barn så vart fullt hus här med 5 barn och en hund ;) dom två små försöker nu sova men tror Wilma äntligen somnat efter lite bråk då hon absolut ville sitta i soffan som dom andra barnen. Men tillslut la jag hon i min ang så blir att lyfta över henne sen. 
När alla barn sover och Filip och Felicia farit hem ska jag nästan lägga mig på en gång så man orkar med morgondagen ;)

Trevlig helg på er alla!



Kommentera inlägget här :