Fullspäckad dag

publicerat i Familjen;
Kl 6:30 kommer Wilma smygandes in till mig och vi myser en stund sen kliver vi upp och gör oss klara, vi går ut med Harry en sväng sen bär det av mot förskolan. For sen till mammas jobb och skrev ut en fraktsedel och sen på biltema och köpte bubbelplast för att slå in vagnen jag har sålt, en bädd åt Harry och tejp :) sen hem och packetera vagnen och göra den klar för att skickas. Pia kommer förbi och vi far på biltema igen då hon skulle ha lite saker därifrån, sen på rusta där jag hittade en jättefin matta som jag har i tvättstugan sen en tavellist att ha ovanför sänggaveln :) och lite andra små saker. Sen vidare till OKQ8 och skicka iväg vagnen, Jula och Långviken nästa för att ställa i ordning sånt jag plockat undan inför visningarna, sen till dojjans jobb för att hämta upp några saker som va glömt hos dom, sen Ica maxi och netonnet sen hem till mig. 
Där kollade vi igenom lite julsajter som jag inte kommer använda som Pia ska få ta till hennes stuga :) 
Vi gick sen ut och knöt ett snöre mellan ett träd och en pinne så jag kan släppa ut Harry på morgonen då det ibland kan hända olyckor inne då jag inte bara kan gå ut direkt med han för då vill Wilma med och sen vill hon inte in heller :/ och lite tidigt att fara till förskolan kl 7....
Sen va det dags att hämta Wilma på förskolan och sen har vi mest myst en massa och iaf försökt få i Wilma middag haha hon vill som inte äta men börjar misstänka det är tänder på g längst in i munnen så kan göra ont då hon tuggar. För ibland säger hon " mamma, aj aj munnen" och hon har ofta fingrarna i munnen. 
När Wilma somnat blir det mera mys för mig och Harry ;) 

Mattan i tvättstugan

Kommentera inlägget här :