Från trevligt till katastrof

publicerat i Familjen;
Igår fick vi sovmorgon då Wilma sov hos sin mormor och Nova-lee vaknade kl 9 :) vi gjorde oss klara för att hämta Wilma och sen va det direkt lunch för att sen bege oss till Sara och Robert. Där fick vi helt magiskt fika och sedan massa annat gott! Barnen lekte på och tiden rusade iväg och det va dags för oss att köra vidare ;) vi for mot Leos och i bilen påväg dit började jag känna mig otroligt konstig, började kallsvettas och må allmänt konstig. Vi gick in på Leos iaf och ja det gick ju inte nå vidare, låg mest i soffan där och barnen sprang omkring. Tillslut gav jag upp och vi for hem. Kända att detta va inget jag känt förr så va bara att ringa hit först min mamma och Mats för att passa Wilma sen Camilla för att passa Nova-Lee, Pia kom och hämtade Harry sen bar det iväg till akuten. Där fick jag hjälp på en gång och fick tillslut smärtstillande. Då kunde jag börja slappna av iaf och lyckades somna tillslut! Läkarna tror mest troligt på njursten och ska tillbaka igen om 3 veckor för att röntga för att se om det finns kvar någon sten. 

Sen har natten till idag vart katastrof med, Wilma vaknade kl 00:30 och ville absolut inte somna om, det skulle va Nicke nyfiken, filtar hit och dit osv. När hon väl somnat vaknade Nova-Lee och då vaknade Wilma igen så båda barnen va vaken kl 3:30... Men tillslut somnade dom om iaf och gjorde morgon kl 7:45...
Jag känner mig helt förstörd i kroppen nu alltså så om någon vill bjuda mig på en resa till något varmt ställe så säger jag inte nej :-P

Kommentera inlägget här :