Fort va helgen över...

publicerat i Familjen;
I fredags hade vi mest bara mys då det va sista kvällen innan Wilma skulle till sin pappa. 
På lördag förmiddag så blev det bokat med Sandra, Albin, Lionel och deras lilla tjej och hund att mötas upp för lite lek och sen bjöd vi dom på lunch. Wilma och Lionel leker så bra ihop och det är så roligt att se :) 
När Wilma for till sin pappa så packade vi ihop våra grejer och for till arvån, men först in till Lycksele och handla lite för tacos middag. När vi kom till arvån fixade vi bara snabbt i ordning bilen som Conny skulle sälja sen for vi och hämtade Pia i Åmsele där hon köpt stuga, är bara 2.5 mil från Conny så det passade ju som utmärkt. Vi åt middag och umgicks å drack lite öl sen körde Conny in oss på hotellet i Lycksele och under tiden vi va där så jobbade Conny lite tills det va dags att åka hem. Som vanligt den senare tiden så började jag må dåligt direkt jag slappnar av och somnade på soffan...
Idag vaknade vi kl 11:45!!! Kan verkligen inte minnas när jag vaknade så sent sist! Och bråttom vart det då vi skulle va på kalas hos min mormor och morfar kl 14, in till Lycksele och hämta connys mamma som skulle med till umeå och sen kalas. For sen och handlade lite och sen mat på max. Jag somnade på soffan och under tiden hade min absolut bästa bakat snickers kakor och nougat kakor. Har sen beställt lite grejer till Harry så här inför vinter och jul :) finns en sida som säljer otroligt billiga grejer från Kina. Alla grejer för 25 dollar ca 175 svenska kronor :) nu blir det snart sängen och tackar för denna helg ;) 


Den svart åt Harry 



Den svart åt Harry 







Tog oss en promenad och är bron över gamla E4an, lyser så fint...  

Kommentera inlägget här :