Första visningen

publicerat i Familjen;
Ja idag va det första visningen av huset. Va ute där på förmiddagen med och plockade iordning och städade undan. Sen vid 16:30 mötte jag upp mäklaren och då hade jag redan stylat iordning huset inför visningen. Nu va det ju en väldigt dum dag att hålla en visning på, höstlov och halloween då många är borta och ute å busar då kanske :-P kom bara ett par st men dom va väldigt intresserade. Men nästa visning är den 5 november så får hoppas det kommer fler då. 
När vi kom hem igen så såg Wilma något nytt på sitt rum, en rittavla, hon stod länge och rotade och suddade och tyckte om den massor. När vi sitter i soffan och dricker välling så ställer hon sig tvärt upp och säger hon ska gå och rita men fick förklara att det är kväll och hon ska snart sova och hon tog det faktiskt väldigt bra :) 
Nu blir det att sova för mig då jag har lite att stå i imorgon :) har möte med arbetsförmedlingen sen ska jag städa upp lite här hemma :) 

Natt på er!
Och tänker på mina "grannar" borta på mariehemsvägen som myser massor med deras nya familjemedlem ❤️





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Ska bli mysigt när ni kommer och hälsar på ❤️

2:a kommentar, skriven , av Lena:

Bara Wilma hemma i helgen? eller är ni inte hemma heller? Tror jag har en kille som vill leka med nån efter en vecka med mamma å pappa! dom är ju inte dom skojigaste att vara med

Svar: Wilma och Nova-Lee, Lucas är hos sin mamma i 2 veckor till lite drygt.
Lina

Kommentera inlägget här :