En dag på stan

publicerat i Familjen;
Vid 11 träffade jag upp jennelie, Sandra och deras små bebisar. Vi åt lunch på utopia och blev en grekisk sallad :) sen kollade vi runt i lite butiker och köpte nya strumpbyxor åt Wilma och samt dn tunika. Vi va inne på lagerhouse där jag köpte dom där fina ugglorna, mellan och stora storlekarna och även en julgran som Wilma ska få ha på sitt rum. Sen gick vi vidare till Mias lustgård där dom alltid har massor med fint. Vi tog även en fika på café kakmonstret som jag hört så mycket om. Va jätte mysigt där och vi pratade på om massa tjej grejer :) klockan rusade iväg och det blev dags att hämta Wilma. 
När vi kom hem plockade jag undan lite i raden av måsten. Började i garderoben i hallen och ska sen bra ner lite saker till förrådet. Efter maten gick vi ut och tog en promenad och sen bar jag bort lite utemöbler från framsidan. Så har börjat bocka av på min lista ;) 
Hoppas nu Wilma somnar snart så skakar ta en lugn kväll :) 


Fin kakburk på lagerhouse 

Kommentera inlägget här :