13 år sedan

publicerat i Familjen;
2000-11-18
Det va då mitt liv förändrades helt, det har nu gått 13 år sedan du somnade in älskade pappa. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och du kommer för alltid va älskad och saknad! 
Om jag bara kunde få 5 minuter mer med dig så skulle jag ge dig världens största och längsta kram för tiden skulle inte räcka till för att hinna med allt jag skulle vilja säga på 5 minuter....
Du lever vidare i dina barn och barnbarn och dom har alla nåt från dig. Wilma har fått en smile grop på vänstra kinden och varje gång hon ler så tänker jag på dig. 

Någon gång mellan kl 00-03 den lördags natten somnade han in. Nu vid 00:32 vaknade jag av att Wilma skriker " nej nej sluta!" Och jag springer in direkt, hon ligger tätt in till väggen och hon vill direkt ner och sprang ut i soffan grinandes och skräckslagen... Drömmar? Nattskräck? Eller va det DU? Man fick iaf kontakt med hon tillslut och hon ville ligga i min säng och se rosa pantern. Efter ett tag vill hon in i sitt rum igen men vägrar sin säng pch vill sitta i fåtöljen, lät hon självklart sitta där för att inte undvika paniken hon fick när jag frågade om hon skulle ligga i sin säng. Jag hoppas det va drömmar men samtidigt kan man önska om det på något sätt va DU som tog kontakt. 
Dom säger barn är mer öppna för sånt så varför inte? Jag tror absolut på det övernaturliga men att ta kontakt via barn som inte förstår? Nej tack! 
Hon är då lugn nu och hoppas hon får somna om...

Kommentera inlägget här :