Tittat på lägenhet och slöat

publicerat i

Idag har det inte blivit så mycket gjort, lämnade Wilma på förskolan och efter det for jag ut till kussjön och hälsade på. Blev bjuden på god lunch och sen somnade vi båda två i soffan faktiskt haha snackade massa skit sen va det dags att fara, hämtade Wilma, for till Sara och vanja som skulle följa med och kolla på en lägenhet på marieberg. En 3:à på botten plan med två uteplatser. Planlösningen va fin och stora sovrum men allt måste göras om enligt mig och Sara, tapeter, golv och tak för den innan har rökt. Så ska ringa bostaden imorgon för att höra hur pass mycket dom tänkt göra om för finns ju inte en chans jag flyttar in med Wilma om den är i det skick den är nu. Sen måste ena uteplatsen göras om med då trä staketet runt om hade börjat murkna :/ men i övrigt så gillade jag den och den har stor potential. Fixar dom det som jag vill så tackar jag ja och hoppas dom innan mig säger nej :) utanför fanns en lekplats :-) och Wilma passade på att gunga och leka på. Vart på föräldrarmöte nu på kvällen och glad mamma och Mats kunde sitta barnvakt :) nu blir det slöa i soffan innan det är dags att sova :)

Kommentera inlägget här :