Sommar!!!

publicerat i

Idag kan man med lätthet säga det är första riktiga sommar dagarna :-) vi har haft +25 grader idag här hemma :) gjort lite ärenden på dagen sen for jag hem och kollade igenom tapet katalog, men usch så trista tapeter bostaden har. Men men har hittat några som är helt okej ändå, gäller att få till det med fondväggar och så ;)en Wilmas rum har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra med :( men det löser sig säkert. När jag hämtade Wilma så gick vi över till grannarna och där hoppades det i stutts matta, gungade, fikades och lekte i sandlådan. Även när vi kom hem så fortsatte vi va ute. Wilma åker massor i sin kana vilket är roligt att se :) är så härligt när man bara kan ha öppet altandörrarna och hon får springa in och ut. Hon har även fått sommar "knän" tihi gissar hon snubblat på förskolan men dessa knän hör sommaren till. Vi har även målat våra tånaglar så nu är vi extra fina :-) trevlig fredag kväll på er alla! Själv ska jag njuta så länge jag kan av värmen ute :)

Kommentera inlägget här :