Några dagar

publicerat i

Inte direkt haft tid att skriva så mycket här den senaste dagen så jag börjar med att säga att jag har haft det riktigt bra :) igår så gjorde jag inte så mycket på dagen, drog mig på morgonen och sen for jag och hälsade på Sara och Vanja. Vi tog oss en promenad till blomsterhandeln på grubbe. Hittade väldigt mycket fint som kommer inhandlas till nya lägenheten. Sen for vi och handlade glass och hjorronsylt som vi sedan mumsade i oss. Såg även en otroligt din blombukett som jag blev sugen på att köpa till mig själv hehe i söndags for jag med en kompis och tittade runt lite. Vi stannade vid hans stuga i södervik och fick dessa otroligt fina bilder. Satt där på trappen och njöt av tystnaden och hörde hur vattnet slog mot stenarna. Vi va även ute och gick på en åker där gräset va alldeles grönt, man såg skogskanten och längre bort såg man fjälltoppar. Vi gick ner till en bäck sen vände vi och gick till bilen.
Jag har absolut världens bästa vänner och dom hjälper mig att få tiden att gå.
Inatt så ringde Fredrik vid 3:50 och frågade om jag kunde komma förbi och ta Wilma på morgonen och köra henne till förskolan då han inte sovit alls under natten. Han behövde sova några timmar så han skulle orka till familjerådgivning idag. Ja det va bara å stiga upp och bege sig till huset. Men jag fick mys med Wilma på morgonen så det va det värt även fast jag är otroligt trött just nu hehe idag får man se vad dagen bjuder på :)

Kommentera inlägget här :