Livet blir aldrig som man tänkt sig

publicerat i

Ja det är ju ingen direkt hemlighet att jag och Fredrik har separerat. Jag letar lägenhet för fullt så om någon har nåt tips tar jag gärna emot dom. I veckan är Wilma med han och bara vart utan henne några timmar men saknar nåt så enormt! Hur ska jag kunna klara av en hel vecka!?! Va inte alls så här jag hade tänkt mitt liv skulle se ut :( vi skulle bo i huset i 40 år, ha två barn och vara lyckliga. Men livet är ett enda stort skämt ibland och vi gör alla våra misstag och det krävs två för att ett förhållande ska ta slut. Men jag har fått höra allt är mitt fel! Jag har kört över honom, har psykat ner honom tydligen och att jag ibland tar en cigarett va ju också fel. Allt det är anledningen till varför det inte längre är vi tydligen. Finns inte ord att beskriva hur tom jag känner mig nu alltså! Vill bara ha Wilma! Har inte vart utan henne mer än 4 nätter sen hon föddes och det va bara ca 3 veckor sedan när hela denna karusell började. Vi skulle ge allt en chans i helgen men ja det höll två dagar sen bröt helvetet lös.... Kan och vill inte gå in på detaljer men det finns en hel del bakom allt som hänt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin L:

Vad trist att höra! Hade hoppats på en annan utgång av detta...

Kommentera inlägget här :