Är med lägenhet!

publicerat i

Är så otroligt glad! Dom ringde från bostaden idag, dom ville kolla lite mer vars min inkomst kom ifrån och vad jag gör osv. För deras kalkyl gick inte riktigt ihop först. Sa som det va och då sa dom ja men då så. Jag frågade då om jag fick den eftersom igår va det 2 st före mig. Fick då till svar att ja det är därför vi ringer :D så hela dagen har jag gått omkring med ett leende på läpparna och börjat fixa med lite praktiska grejer. Ställt Wilma i förskole kö i stan, ringt kvartersvärden så ska hämta upp tapetprover, kollat hur man fixar bostadsbidrag :) åh längtar nu till 1 augusti då jag och Wilma flyttar in till vårt nya hem :D

Planlösningen på lägenheten. Wilma kommer få det rummet längst in :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Det kommer att bli super!! : )

Kommentera inlägget här :