All skit på en gång!!

publicerat i

Skulle förbi ner hos Krister i verkstan för att han skulle titta på varför bilen rycker till när man gasar på växlarna 1-4an. Jag parkerar bilen och går ut då hör jag hur det pyser! Jag hade fått punktering!! Kände bara att all ork jag hade kvar i mig tog totalt slut :( höll upp när jag va där men när jag började gå så brast det totalt. Ringde mamma bara för att få prata av mig, tur hon finns! Blev iaf 2 nya däck och han trodde även problemet varför den rycker är att det va två olika dimensioner på däcken och då kan man lura 4 hjulsdriften för säcken snurrar olika fort. Kan ju hoppas det löser sig nu iaf annars är man tillbaka på ruta ett :(
Men lika bra all skit kommer när man redan ligger ner så kan man sen fokusera på allt positivt.

Tackade iaf ja till lägenheten jag tittade på igår för ALLT i lägenheten ska åtgärdas. Han kunde iofs inte garantera att allt hinner ordnas innan inflyttningen den 1 augusti men känns iaf skönt det ska fixas. Nu hoppas jag bara resten ska säga nej så jag får den :)

Kommentera inlägget här :