Vabbar

publicerat i

Eftersom Wilma haft feber i helgen så är jag idag hemma med henne. Hon sov hela natten men morgon kl 5 :( hon får mer är gärna sova längre. Jag hade lite planer idag att fortsätta i tvättstugan och sen skruva ihop lite mer Ikea möbler men får se om man gör det när hon sover sen, jag har själv så sjukt ont i svanken, höfterna och mer efter låren. Kunde knappt gå igår kväll så la mig och somnade direkt. Min hosta har kommit tillbaka med så man dricker mycket te och äter halstabletter. Igår såg det ut som på bilderna i tvättstugan. Jag ska försöka få upp garderobsdörren och sen byta ben på bordet och börja mäta ut tyget för nya draperier :) blir så kul när det är klart. Ska även fixa lampor i fönstren och några blommor så det blir riktigt fint där inne sen :) vi har aldrig sen vi flyttat in haft någon direkt ordning men nu efter 3.5 år så äntligen haha

Kommentera inlägget här :