Stor handlat och lite annat

publicerat i

Efter jobbet så mötte jag upp Fredrik och vi for och käkade lunch och sen handling på ica maxi! Va länge sedan vi handlade så mycket. Jag sa det till Fredrik innan "bara vi inte får avstämning nu" och jo fan då fick vi det! Vi handlat hela vagnen full och även under. Men allt stämde så han i kassan sa det kommer dröja innan bi får avstämning nästa gång då allt va bra :) skönt de iaf. Efter det for vi på NSA Fredriks gamla jobb, där tvättade han passaten och jag gick på ÖB och strosade runt. Mötte då Lismarie där och vi pratade på och gick runt och tittade. När jag va klar gick jag tillbaka till Fredrik och han fick nyckeln till BMW för att tvätta den. Jag for hem och tog hand om all mat. För även förbi på Matboa och hämtade upp ett vagnchassi jag köpt så nu är jag nöjd med mina barnvagnar :) efter allt det så va jag tvungen att duscha för det är sååå varmt inne hos oss när solen ligger på. Nu sitter jag en stund i soffan och tar det lugnt innan Fredrik och Wilma kommer hem :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Grytset till Wilma köpt!! Check. : )

Kommentera inlägget här :