Snart far vi!

publicerat i

Wilma sov hela natten, så skönt. Men kl 6 klev vi upp och då duschade jag så man kände sig fräsch att fara till jobbet. Efter jobbet for vi och åt lunch buffé med Sandra och Lionel :) sen for jag till mamma och lämnade Wilmas saker där. Sen hem och packa det sista av mina saker och sen har jag dammtorkat, dammsugat och skurat golven så det är fint när man kommer hem igen på söndag :) det ska verkligen bli skönt att komma iväg och bara "va" jag ska sova, inte byta några blöjor, ge välling eller allt annat som hör barn till :) sen är ju Fredrik ledig nu iaf 9 dagar så det ska verkligen bli skönt. Vi överlevde dessa nästan två veckor jag och Wilma men det hade helt klart sina prövningar då vi båda vart sjuk. Men i det stora hela har det gått bra. Men oj vad vi saknar pappa/Fredrik nu! Men snart får vi rå om han lääänge ;) nu sitter jag i soffan och tar det lugnt en stund innan det är dags att fara till Wilmas förskola för först föräldrarsamtal och sen hem och ge middag nästan direkt och sen lämna henne hos mormor och bonus morfar :D hon kommer säkert ha massa roligt där :)

Kommentera inlägget här :