Skit skit skit!!!!

publicerat i

Fredrik va ju som sagt dålig i morse och legat hela dagen och ligger än. Jag låg på soffan och vilade innan jag skulle hämta Wilma. När jag sitter i bilen så känner jag att jag inte riktigt mår bra. När jag kommer hem så springer jag typ direkt in på toan och spyr och skiter typ vatten! Jaha magsjuka eller matförgiftning? Wilma är helt frisk (än så länge iaf) men fått i mig lite blå bärssoppa nu och sen lite pepsi. Vi får se hur vi mår imorgon om vi kan fara till stugan eller inte. Kanske man far fredag istället. Vill va friska! Detta är ju liksom bara så otur :( och när Fredrik har ledig vecka och allt. Sen vill man ju bara ligga ner när man är sjuk men lite svårt med en busig tjej runt sig :-P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Åh mysigt!! : S

Kommentera inlägget här :