Min första dag

publicerat i

Trots att natten va jobbig du Wilma va vaken och sen morgon vid 5 så va jag ordentligt peppad för dagen. Jag lämnade Wilma på förskolan sen körde jag in till barnenshus för min första dag. Va riktigt nervös så jag satt i bilen en liten stund innan jag gick in. Men jag möttes av Jenny som blev så glad och sträckte armarna i luften :) jag lämnade jacka och bytte skor sen sattes jag i arbete direkt. Fick packa upp varor som sen lades i en vagn. Va mjukdjur och sen kistor. Jag rullade ut dom i butiken och fick fixa till på hyllorna så det såg fint ut. Sen fick jag även he upp massa andra varor i butiken, riktigt kul :D många kan kanske tycka det inte är så speciellt men för mig va det jätte kul :) tiden gick så fort och vips så va min dag över, längtar redan till fredag då jag får fara tillbaka dit :-)

Kommentera inlägget här :