Lördag och söndag

publicerat i

Direkt vi hade fikat frukost på lördagen så satte vi oss i bilen mot ålidhems Hälsocentralen. Och jag far aldrig själv me barn på ett sånt ställe! Wilma ville absolut inte göra som jag ville och sprang runt överallt och grinade när hon inte fick som man ville. Och det va ju ännu mer stressande när personal satt upp en skylt där det stod något i stil med "hej föräldrar, va vänlig håll era barn under uppsikt och skulle uppskattad om dom leker tyst då det är många sjuka här som kan bli störda" alltså hallå!? Dom är barn. Iaf efter 2.5 timme va det äntligen våran tur och då bara för att va inne 15 minuter och svaret som inte kunde hitta något! Blä! Vi åt lunch sen for vi hem och Wilma somnade i bilen. Medans hon sov så passade jag på att packa alla saker åt Fredrik och oss för vi drog till jennelie och elisia :) väl framme i Kussjön så mötte vi upp dom vid en grillstuga och vi va ute ett tag sen for vi hem till dom. Väl inne så började Wilma grina och grina och gnälla lite och lite mer och så höll det på fram tills hon skulle sova! Mitt huvud dunkade och fattade inte vad som kunde va fel. Hon vart lite lugnare när hon fick Alvedon vid 17 tiden. Redan vid 18:40 så sov hon och absolut inte några problem att lägga henne. Fram till 23 sprang jag säkert upp 5 ggr sen la jag mig. Mitt i natten vaknar jag av att Wilma sätter sig upp och bara skriker och grinar! Jag tar tag i henne och går ner och när jag kommer till köket där det va ljusare set jag att näsan va helt igen täppt av torkat snor! Så hon skrek ju säkert i ren panik för hon inte kunde andas, och här sa läkarna det inte finns något virus eller infektion i kroppen, vad är då fel på våran lilla tjej? Vi somnade om i soffan och vaknade kl 6:30

Även idag har hon gnällt och grinat och direkt typ Elisia tittar på hon så grinade hon. Vid 10:10 gav jag henne bara välling sen la jag hon och hon somnade väldigt fort. Hon sov i 2 timmar sen packade vi in oss i bilen för att fara hem. Vi har nu hunnit bada och duschat båda två och gjort oss i ordning för middag hon min mormor och morfar :) kan ju hoppas hon är på bra humör där iaf annars blir jag knäpp!!!

Kommentera inlägget här :