Helg nu då

publicerat i

Fredag, det känns inte riktig så faktiskt. Fredrik är ju inte hemma så det blir ju mer som en vardag för mig. Idag så kände jag mig allmänt less på det mesta och trött och sliten. Så jag tog och ringde frisören och fick tid kl 9 ;) färga håret blev det och vart jätte nöjd. Fick ligga där i stolen och fick massage och även i hårbotten. Sen skulle hon lägga en ansiktsmask på en kund och hon visst jag gärna inte hade något emot att ligga där extra länge. Va uppe på strömpilen på sjöboden och låg där med utsikt över älven med en kopp chocklad och en kaka :-) oj så jag njöt. Sen blev det att handla lite på maxi och sen hem. Jag kom hem och städa undan lite här och dammsög tills det va dags att hämta Wilma. Där fick jag höra att hon ha vart så busig och har verkligen börja uttrycka sig i vad hon vill och inte. Och det har jag ju såklart märkt hemma med :) till middag åt vi kroketter med lövbiff/köttbullar med vitlökssmör och bröd. Wilma åt massor :-) ikväll ska jag nog se en film och bara ta det lugnt :)

Kommentera inlägget här :