Har det jag gör...

publicerat i

Jag skulle ha haft sovmorgon i morse men det sket sig ju, Fredrik väcker mig kl 7 och säger han har ont i magen så va bara för mig att kliva upp, ge Wilma välling och göra oss klar för att fara till förskolan. När jag lämnat Wilma där for jag på kvantum och handla blåbärssoppa och Alvedon. Tror han ätit något olämpligt som piazzan igår kväll som va kvar sen i söndags :/ typiskt då vi idag har massor att göra. Som att laga matlådor inför Norge nästa vecka, packa allt inför påsken i stugan och sen plocka undan lite här. Matlådorna är klara iaf, min mesta packning klar och wilmas är klart förutom det som tas på morgonen imorgon. Allt är även i bilen redan det som går att packa. Ligger väll hyfsat bra till just nu men hjälp hade ju uppskattas helt klart. Jag får fortsätta lite mer sen idag eller ikväll när Wilma somnat för måste få vila en stund. Wilma är iaf på strålande humör och är som en solstånd, hon är väldigt pappig just nu vilket kanske inte är så konstigt ;) nu håller jag bara tummarna att Fredrik blir bättre tills ikväll annars får jag packa hans saker med :/

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Så typiskt, nu när ni hoppats på att få vara tillsammans och ha det skönt.

Kommentera inlägget här :